Přejít k obsahu webu

Problémy Google – flush DNS cache

13/11/2010

Vzhledem k mým problémům s občasnými nejasnými nefunkčnostmi Googlu jsem to začal řešit. Obávám se, že je to problém na síti PilsFree. Jinde problémy nemám. Používám jednak vyhledávání pomocí Googlu a GMail. Vždy jednou za čas přestanou fungovat. Na stejném stroji ve virtuálu s Windows problém není. Zatím to řeším pomocí flush DNS. Na Macu pomocí příkazu dscacheutil -flushcache.
Abych to nemusel neustále vypisovat vytvořil jsem „dávkový soubor“.

V programu Terminal, vytvoř nový soubor: (ignoruj „>“)
> touch test

Edituj soubor:
> pico test

Vypiš shell script:
> #!/bin/bash
> dscacheutil -flushcache
> killall Terminal

Ulož a ukonči:
CTRL-O , CTRL-X

Udělej z něj spustitelný soubor:
> chmod 755 test

Vyzkoušej:
> ./test

Dal jsem tomu pěknou ikonku a umístil do Docku.
Jinak jsem kontroloval IP Googlu a mám zjištěné IP, kdy to funguje. Tak to možná nastavím natvrdo.

From → Apple

Napsat komentář

Napsat komentář